Pepsi დასცინის კონკურენტი Coca-Cola-ს ცნობილ კამპანიას “გააზიარე კოკა-კოლას” (Share a Coke) საკუთარი ვერსიის წამოწყებით, რომელიც მეგობრობის ნაცვლად საკვებზეა ორიენტირებული.
მიუხედავად იმისა, რომ კოკა-კოლამ ცოტა ხნის წინ დააბრუნა თავისი პოპულარული სახელწოდების ბოთლები Z თაობის ჩასართავად, პეპსი სამიზნედ იღებს პოპულარულ საკვებს – ბურგერები, ფრთები და ჰოთ-დოგები.
სახელების ნაცვლად, პეპსის ახალ შეფუთვაზე გამოსახულია საკვები პროდუქტები, რომლებიც დაინტერესებულ პირებს #ShareaPepsi-ზე იწვევს მათი საყვარელი კერძებით.
მომხმარებლებს შეუძლიათ ამ შეზღუდული რაოდენობით ბოთლების შეძენა სოციალური მედიის საჩუქრების, Pepsi Drops პლატფორმის საშუალებით ან ლოს-ანჯელესში Eeeeatscon საკვების ფესტივალზე, საშუალებით 28-29 ივნისს.
ეს ნაბიჯი მას შემდეგ გადაიდგა, რაც პეპსი ბაზრის წილის შემცირებას ებრძვის. Beverage Digest-ის თანახმად, წელს Sprite-მა Pepsi-ს გაუსწრო, როგორც მე-4 გაზიანი გამაგრილებელი სასმელი აშშ-ში.
Pepsi-მ ნიუ-იორკში, ლოს-ანჯელესში, ჰიუსტონსა და დალასში თამამი, გარე რეკლამებით დაიწყო კამპანია, რომელიც “გააზიარეთ კოკა-კოლა”-ს ვიზუალურ სტილს მიბაძავს. ბრენდი ასევე ინვესტირებას ახდენს ადგილობრივ რადიო რეკლამებში და აღადგენს DoorDash-თან პარტნიორობას.