McDonald’s-მა და Krispy Kreme-მა პარტნიორობა ხარჯების გამო შეწყვიტეს

ივნისი 30, 2025
krispy kreme

ორი ცნობილი ბრენდის პარტნიორობა დაწყებიდან ორ წელზე ნაკლები ხნის შემდეგ შეწყდა, მთავარ მიზეზად კი ხარჯების პრობლემა სახელდება.

თანამშრომლობამ, რომელიც ოფიციალურად 2024 წლის დასაწყისში დაიწყო, Krispy Kreme-ის დონატები დაახლოებით 2400 McDonald’s-ის ლოკაციაზე გამოჩნდა. თავდაპირველად, მისი გაფართოება მთელი ქვეყნის მასშტაბით 2026 წლისთვის იყო დაგეგმილი. თუმცა, ორმა კომპანიამ განაცხადა, რომ პარტნიორობა 2 ივლისს დასრულდება.

“ხარჯების მოთხოვნასთან შესაბამისობაში მოყვანის მცდელობები წარუმატებელი აღმოჩნდა, რამაც პარტნიორობა ჩვენთვის არამდგრადი გახადა”, – თქვა ჯოშ ჩარლზვორთმა, Krispy Kreme-ის აღმასრულებელმა დირექტორმა. კარგი თანამშრომლობისა და მომხმარებელთა დადებითი გამოხმაურების მიუხედავად, ფინანსური მოდელი დონატების ქსელისთვის მომგებიანი არ გამოდგა.

Krispy Kreme გეგმავს მდგრად ზრდაზე ფოკუსირებას აშშ-ში საკუთარი ოპერაციების გაფართოებით, ასევე, საერთაშორისო ბაზრის განვითარებას და დიდი მოცულობის საცალო ვაჭრობის სასურსათო მაღაზიებთან პარტნიორობას.

ამასობაში, McDonald’s-მა აღნიშნა, რომ დონატების გაყიდვები მისი საუზმის ბიზნესის მცირე ნაწილს შეადგენდა. სწრაფი კვების გიგანტი ყურადღებას უფრო ხელმისაწვდომ ვარიანტებზე ამახვილებს – მათ შორის Snack Wrap-ის დიდი ხნის ნანატრ დაბრუნებაზე.