Coca-Cola-მ Sprite + Tea გამოუშვა, ახალი სასმელი, რომელიც კლასიკური ლიმონ-ლაიმის ჩაის ნაზავს წარმოადგენს და განკუთვნილია Z თაობისთვის.
იდეა კვლევითი პროექტის სახით დაიწყო და განვითარდა ტესტირების გზით, რათა დახვეწილიყო გემო, ტექსტურა და ფერი.
“როდესაც მან TikTok-ზე მილიონობით ნახვა დააგროვა, ეს იყო ნიშანი, რომ სწორ გზაზე ვიყავით”, – განაცხადა ა.პ. ჩეინმა, Coca-Cola-ს გაზიანი სასმელების უფროსმა კრეატიულმა დირექტორმა.
Sprite-მა, რომელიც ამჟამად აშშ-ში მესამე ყველაზე გაყიდვადი გამაგრილებელი სასმელია, ცოტა ხნის წინ გამოუშვა რამდენიმე ახალი სახეობა, მათ შორის Sprite Lymonade 2019 წელს, მარწყვის ვერსია 2023 წელს და Sprite Chill გამაგრილებელი ეფექტით გასულ ზაფხულს.
ეს ნაბიჯი ასახავს Coca-Cola-ს უფრო ფართო სტრატეგიას, გამოიყენოს თამამი არომატის ინოვაციები და TikTok-ის ტენდენციები აქტუალურობის შესანარჩუნებლად.
განსაკუთრებით მაშინ, როდესაც Sprite PepsiCo-ს Starry-ის და უფრო ჯანსაღი გაზიან სასმელების ალტერნატივების, როგორიცაა Poppi და Olipop, მზარდი კონკურენციის წინაშე დგას.